Veelgestelde vragen D.E Spaarprogramma

Het Douwe Egberts spaarprogramma bestaat al 100 jaar en is een begrip in Nederland. Het spaarprogramma is en blijft van Douwe Egberts, dus jouw gespaarde waardepunten blijven hun waarde behouden.

Door de sluiting van de Blokker winkels kun je op dit moment geen waardepunten inwisselen voor artikelen of koffie- en theeproducten, ook niet bij Douwe Egberts zelf. 

We onderzoeken nu verschillende mogelijkheden hoe we verder gaan met het spaarprogramma. We kunnen op dit moment nog niet inschatten hoelang dit proces zal duren. We houden je op de hoogte via deze website, nieuwsbrieven en onze social media kanalen.

We hebben hieronder alle vragen die je mogelijk zou kunnen hebben over het D.E spaarprogramma, je waardepunten, je D.E account en/of artikelen uit de spaarcollectie verzameld.

 

Snel naar:

D.E Waardepunten

D.E Account

Artikelen

 

D.E Waardepunten

 

Blijven mijn D.E punten geldig?

Jazeker, je gespaarde waardepunten blijven geldig. Het spaarprogramma is en blijft van Douwe Egberts, dus jouw punten blijven hun waarde behouden. Het blijft op dit moment mogelijk om je D.E waardepunten in te leveren en te besteden in de Blokker winkels.

Om mee te doen aan het spaarprogramma heb je een Mijn D.E account nodig. Deze kun je eenvoudig zelf aanmaken op mijn.de.nl. Lukt het niet? Geen zorgen, Blokker helpt je graag met het aanmaken van een account. Houd er wel rekening mee dat dit wat tijd kan kosten.

Zorg ervoor dat je je waardepunten per 1.000 bundelt. De winkelmedewerker zal deze dan op je D.E-account storten. Vind hier jouw Blokker winkel.

We zijn in overleg met Blokker over de ontstane situatie en mogelijkheden. We kunnen op dit moment nog niet inschatten hoelang dit proces zal duren, maar we houden je op de hoogte via deze website, nieuwsbrieven en onze social media kanalen.

 

Zijn mijn waardepunten die ik ooit bij Blokker heb ingeleverd er nog?

Op je Mijn D.E account kun je de punten die je in het verleden hebt ingeleverd terugvinden. Daar vind je ook een overzicht van je eventuele transacties. Wil je direct naar de inlogpagina gaan? Klik dan hier.

 

Waar kan ik zien hoeveel waardepunten ik ingeleverd heb?

Op je Mijn D.E account kun je je waardepunten saldo bekijken en zien wanneer je je punten hebt ingeleverd. Wil je direct naar de inlogpagina gaan? Klik dan hier.

 

Waar kan ik mijn waardepunten nu inleveren om bij te laten schrijven op mijn account?

Door de sluiting van de Blokker winkels kun je op dit moment geen waardepunten inwisselen voor artikelen of koffie- en theeproducten, ook niet bij Douwe Egberts zelf. 

We onderzoeken nu verschillende mogelijkheden hoe we verder gaan met het spaarprogramma. We kunnen op dit moment nog niet inschatten hoelang dit proces zal duren. We houden je op de hoogte via deze website, nieuwsbrieven en onze social media kanalen.

Om mee te doen aan het spaarprogramma heb je een Mijn D.E account nodig. Deze kun je eenvoudig zelf aanmaken op mijn.de.nl. Lukt het niet? Neem dan per e-mail contact op met Consumentenservice.

 

Kan ik mijn waardepunten direct naar jullie opsturen?

Door de sluiting van de Blokker winkels kun je op dit moment geen waardepunten inwisselen voor artikelen of koffie- en theeproducten, ook niet bij Douwe Egberts zelf. 

We onderzoeken nu verschillende mogelijkheden hoe we verder gaan met het spaarprogramma. We kunnen op dit moment nog niet inschatten hoelang dit proces zal duren. We houden je op de hoogte via deze website, nieuwsbrieven en onze social media kanalen.

 

Kan ik mijn waardepunten bij een D.E Café inleveren?

Dit is niet mogelijk, de D.E Cafés zijn namelijk niet van Douwe Egberts zelf, maar worden gerund door zelfstandig ondernemers. 

 

Kan ik mijn waardepunten nog doneren aan een van de vier goede doelen?

Als je een Mijn D.E account hebt met waardepuntensaldo, dan kun je je punten doneren aan de vier goede doelen. Heb je nog geen account? Je kunt er zelf een aanmaken via deze link.

Door de sluiting van de Blokker winkels kun je op dit moment geen waardepunten laten bijschrijven op je Mijn D.E account.  

We onderzoeken nu verschillende mogelijkheden hoe we verder gaan met het spaarprogramma. We kunnen op dit moment nog niet inschatten hoelang dit proces zal duren. We houden je op de hoogte via deze website, nieuwsbrieven en onze social media kanalen.

 

Kan ik nog koffie en/of thee krijgen op waardepunten?

Door de sluiting van de Blokker winkels kun je op dit moment geen waardepunten inwisselen voor  koffie- en theeproducten, ook niet bij Douwe Egberts zelf. 

We onderzoeken nu verschillende mogelijkheden hoe we verder gaan met het spaarprogramma. We kunnen op dit moment nog niet inschatten hoelang dit proces zal duren. We houden je op de hoogte via deze website, nieuwsbrieven en onze social media kanalen.

 

Kan ik mijn waardepunten inleveren voor geld?

Dit is nooit mogelijk geweest en ook nu is dit niet het geval. 

 

 

D.E Account 

 

Blijft mijn D.E account bestaan?

Jouw Douwe Egberts-account wordt door ons beheerd en blijft bewaard en actief als je daar nu waardepunten op hebt staan. Wil je direct naar de inlogpagina gaan? Klik dan hier.

 

Hoe kan ik mijn gegevens inzien of wijzigen?

Log in op je Mijn D.E account om je gegevens te wijzigen, je waardepuntensaldo te bekijken en je transacties in te zien. Klik hier om direct naar de inlogpagina te gaan.

 

Hoe maak ik een D.E account aan?

Een account maak je aan via deze link: https://mijn.de.nl/

 

 

Artikelen

 

Kan ik op dit moment nog iets kopen of bestellen met waardepunten?

Door de sluiting van de Blokker winkels is het op dit moment niet mogelijk om artikelen te kopen of te bestellen met je gespaarde waardepunten.

We onderzoeken nu verschillende mogelijkheden hoe we verder gaan met het spaarprogramma. We kunnen op dit moment nog niet inschatten hoelang dit proces zal duren. We houden je op de hoogte via deze website, nieuwsbrieven en onze social media kanalen.

 

Is er nog voorraad van een bepaald artikel waar ik nu voor spaar?

Door de sluiting van de Blokker winkels is het op dit moment niet mogelijk om artikelen te kopen of te bestellen met je gespaarde waardepunten. 

We onderzoeken nu verschillende mogelijkheden hoe we verder gaan met het spaarprogramma. We kunnen op dit moment nog niet inschatten hoelang dit proces zal duren, en hoe het assortiment er uit zal gaan zien. We houden je op de hoogte via deze website, nieuwsbrieven en onze social media kanalen.

 

Blijven dezelfde artikelen als nu straks beschikbaar in het D.E spaarprogramma?

We onderzoeken nu verschillende mogelijkheden hoe we verder gaan met het spaarprogramma. We kunnen op dit moment nog niet inschatten hoelang dit proces zal duren, en hoe het assortiment er uit zal gaan zien. We houden je op de hoogte via deze website, nieuwsbrieven en onze social media kanalen.

 

Kan ik straks nog steeds artikelen volledig op waardepunten aanschaffen?

We onderzoeken nu verschillende mogelijkheden hoe we verder gaan met het spaarprogramma. We kunnen op dit moment nog niet inschatten hoelang dit proces zal duren, en hoe het assortiment er uit zal gaan zien. We houden je op de hoogte via deze website, nieuwsbrieven en onze social media kanalen.

 

Ik heb een onderdeel nodig voor mijn koffiezetapparaat, waar kan ik dit nu kopen?

Voor losse onderdelen kun je contact opnemen met de fabrikant van jouw apparaat. Klik hier voor Technivorm/Moccamaster, klik hier voor Philips of klik hier voor Melitta (Aromaboy II).

 

Mijn machine is kapot, waar kan ik nu naartoe?

Hiervoor kun je contact opnemen met de fabrikant van het apparaat. Klik hier voor Technivorm/Moccamaster en kies voor Reparatie en klik hier voor Philips.

 

Kan ik bij Philips of Moccamaster bestellen en betalen met waardepunten?

Dit is helaas niet mogelijk.

 

Ik heb een artikel bij Blokker gekocht met D.E waardepunten maar nu is het beschadigd. Hoe zit het met garantie?

Dat is vervelend. Normaliter zit er geen garantie op artikelen, apparatuur uitgezonderd. Als u ons een e-mail stuurt met de aankoopbon van uw beschadigde artikel dan kunnen wij kijken of we nog iets voor u kunnen betekenen.

 

Staat jouw vraag hier niet bij? Wij helpen je graag verder!